inget hav ingen sand

igår så blev det inget hav för det var för dåligt väder då jag åkte hem tioll en kompis istället ovh red
jag galloperade och gjorde någon konstig konst i skritt
den konstiga saken gick ut på att man satte sig i dam sits och sedan vände sig så man låg på mage på sadeln sedan slängde man över benet över hästens rumpa och så satt man normalt igen
jag provae även på att rida barcacka (jag ramlae inte av!!!!!!!!)
aja det kommer bli dåålig update i dag med för jag ska till mammas kompis och hennes barn
tur att det är fint väder så man kan vara ute...
vi ska åka snart så bye bye
detta är dollar det var inte han jag red på igår utan en mindree som heter felix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0