året som var :) 2

juli



camping med familjen ^^

vi besökte ett stort ställe gjort av pinnar X)

fyllde år gjorde men ju också :p
mina fina koss hölurar :)

augusti




jag, agnes och nanna kollade på när Amanda Jensen spelade på göteborskalaset ;)
tonade även håret denna månad :)
september

jag har INGA minnen eller bilder från september :O
men kan passa på att skriva att Nanna fyllde år denna månad x)

october


jag har nästan inga bilder från october ...
men halloween var det ju och jag var sjuk ;(

november



ego bild från november (jag tar för lite kort)

december



snö och is har vi gott om här i kalla sverige ;)

bild från igår ;)

detta var då bilder från året som varit

nyårslöften: ta fler bilder, skaffa side cut och vara snäll ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad har varit det bästa med 2010?:D svara här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/basta-med-2010.html#comment

2010-12-31 @ 11:19:36
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0