god jul <3

ÄNTLIGEN jul nu :)
kunde faktist sova i natt men det var nog för att jg var jätte trött.
åkte bil i fyra timmar :O
avundas mig inte eller??
det var doc lite små mysigt men inte så kul när man fickont i ryggen ocg båda fingrarna som man stukat efter att ha sovit konstigt :P
kommer antagligen inte bli så mkt  inlägg idag men liksom det är
jul
ni har jag frågat en kompis om hon har lust att göra en bloggdesign åt mig
jag är egentligen emot att folk gör designer åt andra men känner mig för lat och har fortfarande inte fått mitt photoshop...
kommer länka denna person med namn moa (novala)
henns blogg då
det blir bara gammla bilder nu för jag har inte min dator med mig så jag lånar min kusins :)
gammal bild för skoj skull ^^
¨
bilder fån förra julen kan inte fatta att det var ett år sedan
men jag ska till mormor nu så jag kan inte skriva så mkt mer
puss puss

Kommentarer
Postat av: Novala

Svar från bloggsvar (ifall du inte ser det där ;) )



På rean kostade kameran 2990 men den rean är slut nu så i vanliga fall kostar den 3990 kr. Nej jag har inte fått mejlet :S

Kramar och pussar hihi

2010-12-26 @ 18:14:49
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0