oaktiv??

hade inte tillgånh till någon dator eller internet igår :O
så kunde inte blogga men här kommer då ett litet inlägg :P
idag så har kag använt upp nästan hela mina presentkort på monki har 50 kr kvar av dom 500 jag fick :)
det blev en klänning till nyår
en snygg tröja
ett linne
och en "body" om ni gaqttar vad jag menar :P
så mkt mer har jag inte gjort idag
ska ut och kolla på färjestad-frölunda matchen om några timmar.
prolemet skulle v'l vara att jag inte packade ner några jeans så att jag måste ha mina svinigt kalla chinos eller hur det nu stavas :P
det kommer inte hända så mkt mer idag för min del iaf
det jag fick i julklapp var:
en handboll
örngott
två adbomber
en super duper bra plattång
två presentkort på monki (tsm 500kr)
600kr
och en frida premuraton (vet inte hur det stavas det heller :P)
puss puss alla ni får bilder när jag kommer hem :)
P.S jag fick en gitarrstämmare också jätte glad för demD.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0