bågskytte

idag har jag och mina underbart  roliga kompisar skutit bågskytte eller vad man säger och det var super jag gjorde det i går med men mina kompisar (Klara och Elin) hade inte skutit förut (tror jag i alla fall inte)
jag var ganska bra i dag och det gick bra för Klara och Elin med.
jag ska åka till LBK (det heter bågskytteföreningen) varje måndag det är gratis så perfekt...


så här såg skydden ut


arm skydd för att strängen inte skulle slå en.



denna var som skydd för fingrarna när man skulle skuta så att man inte fick ont i fingrarna O.o

sedan var det inga fler skydd

jag skuter (har ingen aning om det skottet blev bra eller inte -.- )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0