house nörd e jag

nu är det officiellt jag är en house nörd
jag har tittat på alla house avsnitt som finns på internet (strömande) nu sitter jag opch tittar på gammla avsnitt som finns på datorn...



idag har jag inte gjort något förutom att städa och sopa i min grannes ladugård
han köpte min laptop åt mig så jag betalar tbx genom att sopan hos honom
super bra deal tycker jag ^^
jo jag har läst lite också... jag har börjat läsa harry potter och dödsrelikerna igen (läste nästan ut den för typ 2 år sedan men orkade inte läsa ut hela men nu ska jag banne med läsa ut hela) XD








Kommentarer
Postat av: Carro. D

Haru inte läst ut den än... Moa moa moa...

Jag ska snart läsa den för andra gången och du har inte läst ut den ens.

Jag trodde du hade läst minst en gång.

:D:DXDXD

2010-03-05 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0