little big dream

jag har precis kollat på ett program som heter little big dream det handlar om små barn mellan 3 och 9 år som tränas till att bli OS stjänor dom tränas från 3 års åldern på ett (enligt mig) grymt sätt (enligt dom) behövligt sätt.
det dom gör är att seperera barnen från deras fröreldrar (det är en internat skola) sedan börjar dom med "lek gymnastik" för att barnet inte ska förlora intresset sedan när barnet vill fortsätta så börjar dom träna jätte hårt 330 av alla dagar på ett år tränar dom tre timmar per dag så har dom skola för att dom ska bli utbildade om dom inte kommer med í ett "riktigt" lag vid nio års åldern så är deras dröm krossad men det är inte alltid barnets dröm utan familjens...
jag tycker synd om dom


här är en bild jag hittade på den underbara sidan google XD

här tränar dom något jobbigt som jag alldrig skulle kuna klara av -.-

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja italien är toppen =)

2010-01-09 @ 20:11:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0