smycken

i dag har jag varit på dans sedan väntade jag 20 min i 15 minusgrader på mamma.
jag och mamma skulle åka och fika mm vi köpte även lite lera
när vi kom hem gjorde vi massa fina pärlor med leran det var jätte kul
så samanfattning jag har haft en jätte kul dag...
och det kommer bara bli bättre
jag mamma, min lillebror,min storebror,pappa och min granne ska kolla robinon finalen hemma hoss  kicki (grannen)
hoppas johan vinner han e så skön men jag gillar fredrik med jag tycker ha e rätt gullig XD


här e lite bilder (dom goda pärlorna)

min tårta(där är den inte klar)¨


detta är mamma mummsiga tårta


mammas muffin



min rulle (som blev dekorationen på min tårta)




så det var mina bilder observara att vi har gjort ALLT själva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0