god morgon :D

yes!!
jag somnade igår natt :D
hade nemligen problem med att somna :( mådde jätte illa  så jag la mig vid fotändan(däe jag har ett fönster)
och läste chaina mail skickar vidare den boken e jätte bra
sådan så årkade jag inte läsa mer så jag la mig tbx vid huvudändan och somnade men nu e jag vaken :D
jahapp vad kan man mer skriva hm...
vet inte om jag skrev i förra inlägget att jag har (vi i våran familj) har fått en ny boxer som man kan hyra film på igår hyrde vi götakanal 3 den var faktist riktigt bra
men nu har jag annat att göra så

ha deet //erúsa

Kommentarer
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha, kan man verkligen ha fobi för att städa? :D

2010-07-10 @ 17:14:35
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: oj, du kanske verkligen hatar att städa eller nåt?

2010-07-10 @ 17:19:45
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0