internet café =D

nu sitter jag på ett intrnet café på campingen som vi är på
igår checkade vi in till dena campingen efter att ha varit i danmark en typ 2 h eller något
innan det hade vi varit på en annan campinh som  var jätte trevlig och mysig ;P den hade även en jätte bra minigolfbana och jag kom inte sist någon gång och vi spelade två ggr =D
trodde att jag skulle komma sist men ne jag kom näst sist ;P
denna campingen har också minigolfbana men den var svår så jag kom sist med typ 3 p
som ni kanske förstår så är jag gansla semst på minigolf men det hindrar mig inte från att spela...
snart ska jag facebooka men jag har typ en h på mig att vara inne på internet (vi beställte två h
och mamma och pappa har redan varit inne i en halvtimma var)
på första campingen så fanns det typ bara danska tyskar och peoples från nederländerna men här är det fullt med svenskar vilket e ett stort +

ha det gött från erusa
P.S det e bara 4 dagar kvar tills jag fyller år så gratta mig den 20 juli =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0