parez hilton mm :P

japp nu kollar jag hetaste svallret från parez hildton :D
as kul faktist står lite om att lidsey lohan shoppar för att inte tänka på sitt fängelse straff
och lite bilder på en bebis :P
haha egentligen på engelska men jag lät datorn översätta :D
lite konstig svenska blir det allt men men inte klaga...


och jag vet att jag inte har skrivit på ca en månad (eller mer!!!!) men jag har haft mycket att tänka på och mycket att göra
t.e.x var jag på ridläger i en vecka (kommer bilder en annan dag) har även varit i sommar stugan i två veckor (kommer bilder där ifrån med ) tältat men bästisarna gtån i förrgår tills idag och idag var jag på någon messa och hade lite små kul :D
jag köpte lite scrapbooking saker (som det såklart kommer bilder på en annan dag :P)

MEN här kommer bilder från en annan kul sak jag gjorde i tisdags :D


ja :D jag har tagit ett hål till i höger öva
erusa goes två hål i örat XD haha

// 4-ever Erusa

P.S kan bjuda på en gammal bild:D


jag julen -09 första bilden jag publiserade på erusa bloggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0