dålig update

hejsan nu ska jag egentligen städa men orkr inte är TYP klar men bara nestan...
i mon är det elevensval och jag ska ha "musikprofil" det är typ en special grej på elevens val ganska kul e det....
effter det blir det hem till elin och då kan jag inte heller skriva för det är inte så snällt att blogge när man är med en kompis...
just nu så sitter jag och övar till almåsskolans dag som kommer i Maj XD är lite tidigt ute men jag vet inte ens
vilken låt jag ska ha men jag funderar på fireflies med faith hill
som btw är dagens låt och den kommer här...



den är ganska bra men jag vet inte om jag ska ha den jag funderar på att ha denna
annars fast den är ganska ljus ibland menom ni har något förslag så komentera järna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0