såå tråkigt

det enda bra med denna dag var att jag fick rida med klara annars har allt varit skit
Kollade på när bror min spelade fotboll (dom förlorade alla macher) dom spelade från ett till fem super tråkigt...
nu när jag har kommit hem så har jag typ inget att gö ska nog göra en ny design till bloggen...
den kommer bli yper snygg

här kommer ett recept på världens godaste smoothie som jag gjorde med min bästa kompis Elin

du behöver till två glas

björnbär
jordgubbar
mango
hallon
socker
mjölk
vaniljglass

gör såhär

hell i den frysta frukten/bären i em mixer
hell i en skvätt mjölk en gnutta socker och två msk vaniljglass ( ta mer om ni vill)
mixa sedan allt en liten stund
sedan så rör du om och mixar en liten stund till...
sedan heller du ner allt i två stora glas och bara njuter...

här kommer an video om hur det kan se ut när man mixar ihop allt




denna kanske inte funkar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0