kvälls bloggning

blev så sugen på att blogga lite när jag sattt och kollade ugly betty
hon skaffade en blogg :P
och då blev jag sugen på att skriva något betydelse fullt så:

vadför bryr vi oss mer om typ fotbollsprfs som lägger ett mål än om en vanlig person som gör något betydelsefullt som t.ex. donerar en lever eller något liknande till någon som man inte ens känner?
allvarligt man borde skrivá lite mer om personer som gör nytta i världen än om
kändisar som e otrogna eller något
jag blir bara så störd på detta
en hjälte för mig är en person som gör något nyttigt som ger pengar till välgörenhet eller
hjälper en person i nöd

detta var bara vad jag tycker:)
vad tycker ni?


love Erusa

fin bild från i vintras

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha tack sötnos :D

2010-05-26 @ 07:17:45
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0