nu så 0.0

japp nu har jag bestämt mig jag ska börja blogga mycket mer nu great eller hur XD
några kompisar har skaffat blogg efter att jag har skaffat blogg och nu  jag avis för att deras går bättre
så nu ska jag  fixa massor med besökare och jag ska fixa en ny design med andra ord en omstart eller vad man ska säga!
idag och igår så var jag påästabondgård det är typ som fåmgarna på fortet fast där heter det fångarna på GÅRDEN haha det var as kul jag ramlade ner i vattnet med en skottkärra och en kompis hon satt i skottkärran och jag körde den *host* *host*
aja hon blev blötare (yes) jag ´blev blöt till axlarna hela hon blev blöt hehe

aja ska blogga mera sedan med fler bilder kramis från Erusa

 OBS! jag söker fortfarande dessa glasögon eller snarare vart man kan köpa sådana någon som vet OBS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0