dagens outfit

nu har  man då skapat en fin lite outfit igen
pappsen fyller år i dag så den är lite extra fin :D
senare idag ska vi åka och bowla kommer typ suga upp på det :( kan inte bowla
men man kan altid hoppas att man kommer vinna för om jag skulle göra det så skulle alla bli så himla förvånade och då skulle jag rama in resultatet och hänga det över min säng :D
städade rummet igår blev väldigt fint men så fick jag lust att flytta min lillebrors tv till mit rum så jag gjorde det pappa och jag borrade hål i väggen för att få ut någon sladd till mitt rum sedan så var jag typ hela kvällen på rumet och nu är det stökigt igen :( blub blub nu måste jagh städa igen
här får ni dagens outfit
nu har min fina bild raderats på något konstigt sätt så ni får bild senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0