19 dec :)

bilden är tagen med min nya blixt en unomat 320TCD twin, från 80-talet men jag älskar den!

hej :)
Idag när jag kommit hem efter att jag tränat och bakat så tyckte jag att det var time for som blogging :D
jag har så sjukt mycket att skriva men det blir bara konstigt om jag skriver alla saker i ett och samma inlägg så det kommer bli lite olika fina inlgg nu (hoppas jag iaf)
Jag har fått en ny blixt av mormor (som ni kanske läste ovan?) och så kom mina efterlängtade mobilskal!
kommer bilder på dem också sedan :) jag är lika lycklig som en säl som lyckas hitta en rosa grön prickig firre :3
men iaf, tänkte inte babbla så mycket nu så...
pussisar så syns vi snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0