packing for a roadtrip

skulle lagt upp en fin bild men det ville inte datorn att jag skulle göra ^^

jag vet att min uppdatering i stortsätt suger, men jag försöker få tid till bloggandet så gott det går...

Idag har jag vart en riktig duktig flicka och städat mitt rum *host* *host* nästan iaf ;)
men jag har städat bilen, gjort citron panacotta, dukat, städat lite andra rum osv.
så jag förtjänar att inte göra ngt ett ag nu ;)
ska snart ta och sätta på ett avsnitt av Grey Anatonmy och sedan bir det nog sängen för min del,
jag ska till Kalrstad imrogn, till kusinerna då :) och Mormor, och Moser och hennes Man...
Därför kmr uppdateringen fortsätta vara tråkig...
men stå ut folk snart kommer det att vara back to buisneys (haha min stavning ♥)

Kommentarer
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Haha vad bra ;) Tack!

2011-06-18 @ 09:13:33
URL: http://novalas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0