pepp för skolan men är sjuk -.-

vad fan är problemet med mig ?
jag är sjukt pepp på att göra bra i från mig i skolan men då ska man såklart vara sjuk -.-
det är inte helt okey (inte halft heller o.o)
sedan skulle jag haft drill träning idag och det är jag också sjukt pepp på jag vill klara en turn !
det är att man gör ett kast snurrar ett varv och tar staven. typ alla i drillen har typ "hittet nyckeln" till hur man gör
förutom jag då :(
men jag funderar på att gå ut och prova lite för jag behöver lite luft.
kanske filmar och lägger ut vem vet men det är ju såklart bara om jag klarar det så ;)


bjuder på bilden som inte ser så bra ut men jag drilar iaf (den är gammal) jag gör ett tvåhandsspin
herrå alla samans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0