dålig uppdatering- med anledning

Jag har inte uppdaterat så mycket dem senaste dagarna, men jag har haft en bra anledning i alla fall :)
I tisdags på handbolls träningnen så stukade jag vänstra pekfingret riktigt rejält så jag har inte kunnat skriva på datorer men nu är det på väg att läkas och jag kan skriva på datorn med det :)
Idag ska jag jag till Bokmässan med Caroline, en kompis jag träffar allt för sällan.
Dom kommer hit klockan 9 och jag är så dum och går upp kl 7 -.-
Senare idag när jag kommit hem så ska jag ta lite dagens outfit bilder som kommer hamna på bloggen och sedan blir det min "favorit" sysselsättnign...  Plugga ;)
Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg moa!!!! om du vill får du hjälpa mig om du vill och experimentera lite ;)

2011-09-24 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0