Magic, wounds and broomsticks

På något udda sätt tror jag aldrig att jag läste ut Harry Potter och hemligheternas kammare när jag läste Harry Poter hela tiden så det är det jag har sysselsatt mig med idag. Just AWESOME

Så Fett underbart väder idag. Jag ahr seriöst tillbringat hela dagen på en filt utanför huset och solat/läst Harry Potter.
Förlåt om inlägget blir sjukt konstigt men jag är seriöst helt borta när jag skriver. För mycket sol ocg för lite vattem ger mig inte precis bättre hjärna :)
Ska försöka göra ett normalt inlägg i kväll :)
CYa<3

Kommentarer
Postat av: sandra - inredning och mode

snygg bild

2012-08-16 @ 17:38:59
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0