Udda pluggställen? Neh... Det tycker jag inte

Vackra Plugg Miner... Eller?

Funderar starkt på att göra ett special inlägg imorgon med biler på alla mina plugg ställen, eller kanske på torsdag, har mycket att göra både imorgon och på onsdag.
Tror nog att ni hade gillat ett inlägg på mina fina plugg ställen. Idag har jag suttit i bad karet (det var tomt på vatten) på en balkong med mitt täcke, nu sitter jag i ett hörn på mitt rum med filt och täcke, har även suttit i sängen som ni ser på bilden.
Andra ställe jag brukar plugga på: På mitt skrivbort (jag sitter på skrivbordet inte på stolen) under skrivbordet, på golvet i köket, på ett berg i närheten (...!) och lite andra roliga ställen
Har ni något roligt plugg ställe att dela med er av? ;)

CYa<3

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan, tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

2012-04-19 @ 18:27:04
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0