AWESOME med stort allt ;)

vet inte om det är jag som har tagit sissta bilden eller en ledare på fotokursen men fin är den ^^

Så... Min Dag Har Varit Awesome!
Fotokurs först, det var suuuper roligt idag hade vi porträtt fotografering med riktiga "skolfotograferings blixtrar" asså ni fattar vad jag menar ^^
Jätte fina bidler blev det (Jag har inte lagt upp några bilder från fotokursen på det vi har gjort för jag har inte fått bilderna än jag får dem på fredag)
Sedan blev det garderobsrensning för hela slanten (har rensat ut 7 kassar fulla med kläder jag inte gillar)
Tillsist var det RIK mot Alingsås med handbolls laget, våran tränare hade fixat gratisbiljetter och vi hade jätte roligt RIK (som vi hejjade på) van med 22-20 tror jag det blev tillslut, jätte rolig mach att kolla på, sjukt taggad publik.
Gulligt med en 60årig gubbe som sitter och skriker "ut med domarn" ^^

Nu hade jag tänkt att sova, natti natti ses imon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0