dagens bavader

Fett bra samanfattning av dagen med bilder, massor av plugg, ny upptäckt super god te smak och Macronos som jag köpte när jag skulle fixa en lapp men inte kunde göra det så jag köpte Macronos !

Asså jag skulle kunna berätta så sjukt många konstiga/ duma/ roliga saker som har hänt idag men det orker jag inte men det får bli en liten historia om kaoset i köket !
Det började med att pappa sa att jag skulle laga mat (korv och potatismos) inte så svårt tänkte jag och satte igång... dock en timma förtidigt så jag tänkte vara lite smart och lägga ner korvarna i termosar med vart vatten i men så klart har pappa glömt att hälla ut sitt äckliga kaffe så dem var mögliga.
Diskade dem ett tag och sedan så hällde jag i korvarna och vattnet men med min enorma smidighet så kan man inte hälla i varmt vatten i en termos utan att hälla massor på händerna ;)
När jag skalade potatis så lyckas man ju (såklart) att skära av sig typ halva fingertoppen också, överdramatiserat...? kanske liite;)
men tillslut så lyckades jag med allt så ge mig en stor freaking applåd... tackar tackar ;)
eloge till dem som orkade läsa. CYa<3

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Tävling, veckans blogg

Ha en bra lördag!

2012-02-25 @ 11:27:36
URL: http://usandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0