dagens outfit

tjocktröja: stadium / linne: cheap monday / byxor: Gina Tricot / fake uggs: Sko Punken / glasögon: någon random affär på hissingen ^^

JA, Jag vet! fett suddig bild men glöm att jag tänker springa ut i kylan igen för att ta ny bild och sedan springa in redigera på tre sekunder lägga upp och sedan springa till bussen.
Snart bär det av till fotokursen, jag har sjukt höga förväntningar men när jag har det brukar det bli ganska kaaaas så man får hoppas på det bästa ^^
Datorn har bara 7% batteri kvar (random info?) så jag borde nog stänga av den nu.
Ha det gött så bloggar jag mer sedan efter kursen

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fint!:)

2012-02-13 @ 13:17:05
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: kajsa

snyggt :D



sv: jag tycker inte heller den är värd 3000 kr!

jag gillar inte semlor p.g.a mandelmassan och att de är för mkt grädde haha ;)

2012-02-13 @ 20:06:33
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0