Slapp-dag på hög nivå

Vi kollade på xman och det var någon scen där dem opererade ögonen så jag satte ett äpple för bilden för att ingen skulle bli äcklad haha ^^

Vad har jag gjort idag då? Jag har leget i pyjamas med Lovisa (ja jag är fortfarande i Varberg) och kollat på film och det är iprincip det jag har gjort och ätit fast det är inte så intresant att veta... det är inte att jag har ätit heller men nu ska jag iaf skriva något intresant: jag ska börja sy mina egna kläder. inte alla men jag ska iaf försöka sy några plagg ("försöka är det första steget till misslyckande" som Homer säer)
Ja jag ska sluta prata om massor av tråkiga random saker nu, Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

söndagsmys :D

2012-02-19 @ 15:29:20
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0