happy new year (a)

all the colurs, all the happy smiles. I love newyear

lite sent att säga gott nytt år kanske?
Jag har dock varit jätte sjuk (super bra start på 2012?) typ 39,8 grader feber med ipren i kroppen... jag mådde verkligen jätte bra...
Men iaf, nu är jag frisk och håller på med  en ny design, vet inte hur den kommer bli, men jag hoppas det blir bra iaf :)

snart ska jag käka något, kanske kolla på en till film och sedan vet jag inte så myket mer...
Har fett ont i nacken efter att har legar med huvudet konstigt i tre dagar haha.
ska sluta klaga nu.

imon blir det tygrikesnatta (en hanbollscup) ska bli sjukt kul! någon mer som spelar hanboll och ska dit? :)

kiss and hugges <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0