Med i en liten bok om ekonomi sisådär...

iinte för att skryta eller så... Eller JO för att skryt och så... Denna lilla bilden som är tagen av lille Mig är med i ett llitet häfte om ekonomi till ungdomar. Så mitt namn är liksom tryckt i början och bilden finns med på sida 11 eller 21 (kommer inte ihåg) 
 

Nu är jag TRÖTT, har städat basicly halva dagen, seriöst så har jag sanerat mitt rum från alla dammråttor, lite sorgligt, dem hade blivit en del av familjen men det är väl sånt man får ta när man växer upp, right? 
 
Tänkte skriva att jag ÄLSKAR blogg.se´s nya layout grej, känner mig banneme smart närjag använder den så nu tänker jag börja blogga mer för att känna mig smart oftare :)

Cya!<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Kikar in och hoppas att du har en bra Lördag! :)
Är allt bra med dig? :)

Kramar.

2012-09-08 @ 10:18:19
URL: http://erikssonsanna.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: Åh vad kul att höra, du kan inte föreställa dig hur glad jag blir av att höra sånt! :D KRAM!

2012-09-16 @ 21:47:58
URL: http://hofh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0