oj oj sry

ojså jag har glömt och säga dom viktigaste sakerna som har hänt denna veckan!!
i måndags på bågskytten var jag as bra och tränarna sa att våran "klass" skulle börja tävla snart!!
nu till en dålig fast bra nyhet jag drog ut 2 TÄNDER i tidags

det var dubbeltänder så det är ingen jätte tydlig glugg!!

bara en jätte liten på denna sida men det var hämskt

det jobbigaste var att dom hade sagt till mamma att dom bara skulle kolla på tänderna men så gav dom mig salva och spruta och drog ut dom
(den röda tröjan jag har på mig fick jag för att mamma tyckte att det var starkt av mig att klara det utan att få panik men jag fick egentligen typ panik)

Kommentarer
Postat av: M

Ja jag är inte helt nöjd med denna :O

2010-04-17 @ 17:10:19
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: evelina

nu ligger finalisterna uppe, kolla in om det blev du. annars lycka till nästa gång :)

2010-04-17 @ 19:03:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0