snabb blick på året som var :)

januari



första dagen invigdes med en promenad men Tilde^^
till klara
önskar moa och agnes ♥

det blev även mycket skridsko åkning på sjöarna ^^

februari


jag började i bågskytte ♥ saknar tiden med bågen :)



skaffade även lugg ^^
mars



var på intensiv hälg med drillen ♥
hade inte några fler bilder från mars:p
april

min söta outfit i solen på väg till sisjön ^^


jag red lite denna perioden också miss that to♥

maj


jag köpte en helium ballong :) (götebors varvet)

klass resa med bästaste 7b♥ (då 6a)

juni



det var varmt och skönt ute på den tiden :P


skolavslutning från 6a till 7b ♥




var på ridläger en vecka då med :)
på bilden min älskling licko

juli



Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- typ godis löfte 1 ett år har haft det i typ 5 år nu!

2010-12-31 @ 10:49:59
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0