videoblogg

hej nu ska jag börja videoblogga så jag har lite frågor eller typ en fråga
jag undrar vad ni tyker att min första video ska handla om?

kolla vad fin en bild i bilen blev (det är fönstret)

jag e ledsen om jag inte har skrivit på ett litet tag men jag har varit med mina kompisar nu när skolan ärSTÄNGD och jag misstänker att den kommer vara stängd i mon med
så jag och mamma har gjort upp lite planer först så ska vi totalstäda sedan ska vi åka till kållered och fika på vårat favorti fik men jag kommer inte ihåg vad det heter så jag skriver det sedan
dom har den godase smothien och den godaste varma chokladen som jag någonsin har druckit


omega och felix pussas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0