blobfish

ok detta är den fulaste fisken jag någonsin har sett
jag och min storebror snackade fiskar och då säger han vet du hur en blobfish ser ut
och jag svarar nej hur ser den ut
svaret jag fick var kolla på internet
så jag tog upp datorn gick in på google och kollade
så här ser den ut


den är såå ful den ser ut som en blandning av en ledsen människa och en slemig groda som har muterats till en fisk.
denna fisk har i flera länder röstats fram till den fulaste fisken och det håller jag med om till 100%
denna fisken är även utrotningshotad
men det är inte som jag trodde att folk dödade dom för att dom hade fått för sig att det bodde en djävul i dom eller något utan det var det att den bodde där man fiskade krabbor och att den kommer upp i krabbornas nät så...

och det är intejag som förklarar dåligt det är ämnet som inte går att förklaraXD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0