sjuk *host* *host*

nu var man sjuk också
jag har en förkylning och jag har så tråkigt har varit inne på facebook hela dagen
jag är en riktig farmeville nör jag gick från level 22-24 på idag och igår hehe
sedan har jag även tittat på film jag tittade på sherlock holmes på datorn (inte olagligt bara så att alla vet att jäg inte ät en bov XD )
den var väldigt bra faktist men inte bättre än avatar jag är fortfarande fachinerad av när marinsoldaten hade blivit sin avatar för förda gången när han hade sprungit ut i skogen och åt en frukt det såg sååå häftigt ut saften från frukten var sååå vattnig liksom...

förlåt för den dåliga förklaring men kan inte förklara bättre

här är en bild på mig idag eller ja ikväll





detta är ett  väldigt fult kort på mig jag biter inte på naglarna men jajg kollar på tv samtidigt




sen så har jag dramatiserat lite XD jag kommer dö av den lilla förkylningen XD




så nu kommer en bild jag gillar och så klömmer vi dom fula bilderna innan XD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0