sur som en citron

ja nu är jag sur i går näs jag skulle ställa om klockan (jag har sovmorgon och skulle gå upp sju istället för klockan 6)
men jag ställde om veckningen och sjölva tiden så jag trodde jag gick upp kl 7 men jag gick upp kl 6
så nu är jag jätte sur på min veckar klocka JAG VILL HA EN NY

så nu är jag sur men ändå väldigt pigg eller hur jag nu ska beskriva det...
jag har i alla fall hunnit mycket jag har varit inne på facebook ätit en nyttig frukost läst lite och nu bloggar jag så jag har haft rätt kul.
'nu kom jag på att jag har även spelat lite på min gittar som låter som en kratta den är super o stämmd...


min gitter ser ut s här

 ok ignorera den obeddade sängen och min hand konsentrera er på gitarren XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0