designen snart klar

nu e min design snart klar.
den blev inte lika snygg som jag hade hoppats men det blir en snyggare i framtiden
ska försöka blogga mera vet att jag har sagt det flera ggr men jag har liksom ingen tid det jag gör på en vecka är:
måndagar: slutat extrasent för att jag har en grej till vald. sedan tar jag åendeln direkt till handbollen efter det så kommer jag hem och gör läxor
tisdagar: hadboll läxor
onsdagar: drill läxor
torsdagar: läxor och sopa grannen ladugård
fredagar: handboll läxor
lördagar: träffa kompisar sopa
söndagar: ibland match med hanbollen
så ganska speckat schema där :O
aja men jag ska försöka ha det gööt
från meee
en random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0