snart bär det av :))

snart bär det av till skolan där man ska le och vara glad annars får man ju massa frågor om man mår bra -.-
varför är det så egentligen detgör ju ingen skilnad om man är glad eller inte när man gör t.ex. matte upg..
men jag är som alltid glad och sprallig så det spelar egentligen ingen roll ^^
idag är det handbolls avslutning...
jag ska be pappsen ta några shysta bilder som kan läggar upp här på bloggen ;)
mycket mer än det händer inte idag :p
har doc insett att vilken mobil jag än använder (jag har typ en jätte gammal sony ericssom och en alv ny Nokia xpres music bla bla) så är dom trasiga :((
jag ska be pappsen lämna in dom :)
men ni får ha det så himla gött haha
hejdå puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0