fett vackert väder ju! :o

vaknade hemma hos Agnes med Ebba, Klara och Elin och kände att detta kommer bli en sjukt awesome dag! Det är ju vår väder ute! :D Seriöst det är typ flera plussgrader and I'm lovin' it. Jag mobilbloggar just nu så det blir kanske inte det mest seriösa inlägget eller mest intressanta inlägget heller för den delen (när är det någonsin det egentligen?) Men vi ska snart åka till Kungsmässan och käka sushi och flumma runt ganska rejält antagligen ;) det är la det som händer idag, ska göra ett bättre inlägg i kväll med ett grymt tips och massor av bilder från dagen :D Haha jag och mitt jävla plåster som jag har gått runt med för att inte smutsa ner mitt fina sår från den dumma potatisskalaren :3

Kommentarer
Postat av: A N T O N S F O T O

Sv: Tack ska du ha! :D

2012-02-25 @ 21:30:45
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0