Vår!!

Nu är det vår, påriktigt!

Gick upp tidigt för att kunna ta kort på frosten med det fina solljuset, bilderna blev jätte glittriga, yey glitter haha.
Jag vet inte riktigt vad jag kommer göra idag, kanske plugga matte som den lilla nörden jag är, vi hade matteprov i torsdags men jag typ älskar matte (I know I´m weard!) så jag brukar räkna lite när jag är uttråkad haha.
Ne men nu ska jag sluta skriva innan jag freakar ut totalt, en liten nyhet om fotokursen bara:
Vi shoppade fotogrejer för 17 ooo i fredags, kinda´awesome right? vi fick massor av pengar från en grej som heter show me the money och jädrar vad glada vi blev :DD
CYa<3


Kommentarer
Postat av: Lina S

Hääärlig bild!

2012-03-06 @ 12:31:23
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0