Homie Lovisa <33

 
me and my homie Lovisa ;)
 
men tjenare alla hopa, tänkte att nu när jag har massor av datorer som funkar, onklusive skoldator så är det time to start this shit up.
Ne men jag tänkte försöka komma ihåg att jag faktist har en blogg... Plus att en underbar kompis vid namn Lovis ( hon till höher på bilden) vill att jag ska blogga mer, och hennes vilja är mina lag, kind off ;)
Så.... vad har hänt på senaste?? 
hm... typ INGENTING! Eller jo... massor egentlilgen men inget intresant, liksom det händer ju flera miljoner saker varje dag men om jag hade skrivit dom alla hade ni DÖTT av utråkning så vi skiter i det och istället så babbalr jag på om massor av onödiga saker som ni bara kommer dö lite halvt as, sounds like a great deal? GOOD!
 
LÅÅNG text men jag skriver hur jävla myckt ajg vill sen e det uppt ill er om ni pallar att läsa eller inte ;) 
 
CYa (förhoppningsvis) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0