jullov :)

nu har man då jullov :)
känns så himla underbart !!
på avslutnignen så var jag med i kören :O
det var inte precis planerat innan så jag skulle lära mig låtarna (som jag kunde lite på innan då)
på två dagar...
det gick doc ganska bra och jag försökte nå dom flesta toner.
jag lyckades inte så bra med tanke på att jag inte kan nå höga toner över huvud taget...
efter att vi hade varit i kyrkan så åkte vi till baka till skolan och
där spelade jag ukulele för niorna ;P ballt va??
det delades ut tre stipendium bland niorna så...
grattis ni som fick :)
ja det var allt för nu kommer mer inlägg senare
dagens outfit:
kofta: mammas garderob
skjorta: har ingen aning :O
tights: H&M
puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är tävlingen Veckans Bild avgjord!


Kolla in bloggen och se om det var du som vann!

2010-12-22 @ 18:48:44
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0