handboll,vrickade fötter och shopping tur

igår spelade jag handbollsmatch igen det gick ganska bra till enn början jag sköt mot mål två gånger det blev dock inget mål (sad face)
sedan så skulle andra laget byta ut någon spelare och när jag skulle springa till andra sidan av planen så råkade jag springa in i hon som bytte i andra laget och då trampade jag snett med foten först gjorde det inte ont men sedare när jag sprang lite gjorde det jätte ont men så jag blev in bytt och spelade inte mer den matchen... vi förlorade med 12-11 vilket var ett ganska bra resultat ändå...
i förr går var jag på stan med min moster och vi shoppade loss ordentligt jag köpte lite saker som jag lägger upp på bloggen här nedaför (smily)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0