morden i midsummer

hihi känner mig gammal :/
kollar på morden i midsummer ju det gör alla gamla människor :P
nu har jag tagit en ny outfitbild som ni ska få se snart!
idag har jag bowlat med pappa mamma min lille bror storebror och faster. min pappa fyllde år så vi firade honom med tårta på dagen med farfar och min typ låtsas farmor
pappa van såklart på bowlingen min storebror kom tvåa mamma trea jag yra min lillebror femma och faster sexa
trodde jag skulle komma sist men jag gjorde tre strikar :D
as gald blev jag
här e min outfit bild
kavaj- loppis 25 kr
linne- newbody- 150 kr (tre pack då)
jeanstights- H&M- 199kr (tror jag)
hade på mig klocka från ut och pen också och ett armband som jag fick av min lillebror
ha det sweet// erusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0