cupen är slut ;)

vi spelade sex matcher vi vann alla förutom två en var avgörande om vi skulle få medaljer och den losade vi ofc ;(
den matchen var det lika 4-4 ett tag sedan blev det starff för andra laget och det var ett ganska svårt skott som gjorde att det blev 5-4 till andra laget (aranäs hette dom)
så vi kom fyra
jag gjorde fyra mål allt som allt tre tunnlar var de (A)
och vi var on fire ;) vi spelade as grymt!!
vi ledde hela skiten ett tag x)
ja en av mina bästa kompisar i laget är här och skja sova hoss mig :)
kommer bli jätte mysigt
vi ska ligga och kolla på film hela natten typ :)


en random bild på mig i match ställ ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

sv då är vi två :)

2011-01-08 @ 12:46:46
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia den bästa i handbollen :D

vi kom 6:a men okej :D <3

2011-01-08 @ 21:38:05
URL: http://enlitengalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0