god morgon :)

nu sitter man här igen, hahah jag börjar få in lite rutiner med bloggandet, upp kl 6.oo ta på mig, blogga, äta ,skola, handboll, blogga ;)
Det blev ingen bloggning efter skolan igår men jag var för trött så jag chillade framför TV:n med familjen och kollade på idol.
Idag har jag ganska sen träning så jag kommer hem kl 2o.oo och hoppas på att jag otkar blogga lite smått ;)
Annars så bloggar jag när jag kommer hem efter skolan/ innan träningen .
Men jag har ett litet problem... jag har ju inga läsare :o
det känns som mina inlägg liksom ekar.
Så kom igen nu folks så att jag kan bli lite extra glad, läs och komentera min blogg :D
söt bild på Novala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0